Tellimuse täitmine ja kättetoimetamine.

Kauba kättetoimetamine toimub vastavalt tellimuse esitamisel tehtud saatmise valikul.
Peale makse laekumist Master Sport OÜ arveldusarvele, paneme kauba teele hiljemalt
järgmisel tööpäeval. Kui mingil põhjusel pole kauba kohene teelepanek võimalik
(kaupa pole laos vms.) teavitame sellest koheselt ja lepime täiendavalt kokku. Kui valikus
toodud kauba satmise viisid pole sobivad, siis palume valida "Tulen ise järele (Aardla 6b, Tartu)"
ja anda sellest meile teada. Leiame mingi muu lahenduse.

Jalgrattad saadame kulleri vahendusel. Jalgratas on komplekteeritud ja koheselt sõidukõlblik, vaja vaid eemaldada pakkematerjal. Soovitame ülekontrollida piisava rõhu olemasolu rehvides ja pidurite korrasolek.


SmartPOST pakiautomaat: Kohe kui saadetis on jõudnud soovitud pakiautomaati, edastatakse
paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Paki saaja tuleb pakiautomaadi juurde ja sisestab
saadud uksekoodi ning uks avaneb.


OMNIVA pakiautomaat: paki vastuvõtmine on lihtne ning võtab aega vaid mõne hetke.

  • Peale teavitava SMS-i/e-kirja saamist minge pakiautomaadi juurde
  • Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Võta pakk välja“
  • Sisestage ekraanile SMS-ga/e-kirjaga saadud uksekood
  • Võtke avanenud kapist pakk vastu
  • NB! Sulgege uks ning kinnitage paki vastuvõtmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
  • Soovi korral printige välja kviitung

SmartPost kullerteenus: Kullerteenus on uksest ukseni teenus, mis tähendab, et meie kullerid viivad pakid kliendi korteri ukseni. Pakkide kohaletoimetamise ajavahemik varieerub piirkonniti. Üldjuhul toimetatakse pakke E-P ajavahemikul 09:00-21:00. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeval SMS või e-mail, kus on kirjas kättetoimetamise vahemik. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.

Tulen ise järele: Aardla 6b. Tartu, oleme avatud E–R kell 10.00–18.00, L kell 10.00–15.00. Eelnevalt
palume siiski kontakti võtta ja täpsustada tellimuse staatust. Kontaktandmed